sâmbătă, 7 noiembrie 2009

Pirații din Somalia

Și pentru că în sfârșit am găsit pe hard disk înregistrarea unei răpiri, postez link-ul aici




Piratii somalezi - Atac asupra MV Patriot
Asculta mai mult




Înregistrarea este făcută pe 25.04.2009, cu un reportofon pe comanda de navigație a navei pe care am fost. Scuze pentru calitatea audio.

Pentru cei care nu au răbdare să asculte tot, iată câteva momente:



2:45 Atacul piraților (suspicious boat) asupra navei MV Patriot

3:35 ”...suspicious boat coming from my Port bow...”

4:40 ”...they are behind me...”

5:28 cineva de pe un alt vapor (filipino după accent) spune: ”Patriot is (has?) already pirates on board”

5:50 ”This is Patriot, keep away from my position because they want to kill me, Captain speaking”

10:00 atac asupra navei MV Bosnia

3 comentarii:

Ancient Mariner spunea...

postul ăsta mi-a încolţit şi mai tare ideea de a renunţa la umc şi a mă transfera la altă universitate

checkmate spunea...

Trebuia sa fi vazut ce gaura au facut pe vapor la mine vara asta, chiar aproape de cabina mea in tribord cu un aruncator de grenade!

Marius spunea...

interesant dar si infiorator.
totusi nu trebuie sa ne descurajeze sa renuntam la marinarie, ti se poate intampla mai orice si la uscat, nu numai pe mare.
chestia cu piratii nu cred ca va mai dura prea mult timp; deja incepe sa devina la moda (un trend nedorit de nimeni, e drept) luarea de masuri la modul ca la bordul navelor vor fi oameni inarmati si pregatiti sa faca fata unor astfel de situatii.