sâmbătă, 1 mai 2010

Avem și noi copii talentați!

Din întâmplare, răsfoind cu telecomanda prin canalele de televiziune, am dat peste o emisiune la TVR2 unde niște puștani cântau live. Extraordinar de bine. Având în vedere că piesa era una a lui Stevie Ray Vaughan - Pride and Joy. Așa că am ascultat până la capăt și am avut ca bonus încă o piesă, de data asta Voodoo Chile a lui Jimi Hendrix. Piese bune dar care necesită cunoaștere bună a chitării. Îi cheamă F.A.M, nu se știe de ei, dar am găsit pe YouTube o înregistrare cu ei să o pun aici, Tin Pan Alley, tot de Stevie Ray Vaughan, piesă pe care o ascult cu plăcere de ani de zile.
Puștii au 14 ani (chitaristul), 9 ani (bateristul), 15 ani (basistul), dar sunt la mii de ani lumină de mulți dintre așa-zișii noștri cântăreți.
Vă las să vă delectați cu ei și să ziceți dacă v-au plăcut. Iar mai jos am pus originalul, pentru comparație (puștii cântă varianta de studio).

PS: Stevie Ray Vaughan e al doilea chitarist al tuturor timpurilor, după Jimi Hendrix




Niciun comentariu: