luni, 23 mai 2011

Muzeul Marinei din Constanța

Am mers în vizită cu copiii la muzeu și m-am gândit să pun niște poze aici, pentru cei care nu l-au văzut. Merită osteneala, mai ales că biletul e o nimica toată, 4 lei, exact ca acum 20 de ani (de fapt biletele sunt de acum 20 de ani, mai exact din 1988).
Situat pe strada Traian, în apropiere de terasa Colonadelor și de teatrul Fantasio, este o experiență ce merită trăită.


Abia când am ajuns acasă am realizat că biletul are 23 de ani



Mulaj după un basorelief



Monoxila (barcă realizată dintr-un singur trunchi de copac)








Arme germane din al II-lea Război Mondial


Lentilă de far (cam 3 metri înălțime)


Macheta navei școală Neptun (nu știu dacă mai există acum)


Vedere din curte, unde sunt motoare, tunuri și vreo trei șalupe


Și bine-înțeles, ajunși acasă ne-am apucat să construim și noi o machetă, o să postez rezultatul final când o terminăm

Niciun comentariu: